فروش سرور hp

سرور Hp, سرور Hp قیمت,سرور Hp Dl380 G9,سرور Hp G8,سرور Hp Dl380,سرور Hp ایران,سرور Hp Proliant Dl380 G7,سرور Hp Ml350

فروش سرور hp

سرور Hp, سرور Hp قیمت,سرور Hp Dl380 G9,سرور Hp G8,سرور Hp Dl380,سرور Hp ایران,سرور Hp Proliant Dl380 G7,سرور Hp Ml350

لینوکس اوبونتو Ubuntu Linux

سیستم عامل اوبونتو یکی از زیر شاخه  توزیع‌های لینوکسی است که بر اساس دبیان پایه‌ گذاری شده ‌است اما در چندین مورد با debian  تفاوت دارد .   از ویژگی‌های بارز لینوکس اوبونتو می‌توان به کاربرپسند بودن، سادگی، زیبایی، سرعت و عدم نیاز به سخت‌افزار قدرتمند اشاره کرد. سیستم عامل اوبونتو هر شش ماه یک بار نسخه جدیدی را ارایه میدهد . علاوه بر این برای هر نسخه از سیستم عامل اوبونتو ، تا ۱۸ ماه پس از انتشار اولیه  آن نسخه، پشتیبانی ارایه  می‌شود. برای ورژن LTS مثل ۸٫۰۴ (Hardy)، به جای پشتیبانی ۱۸ ماهه، سه سال پشتیبانی برای نسخه سیستم شخصی و پنج سال پشتیبانی برای ورژن های سرور ارائه می شود.

لینوکس اوبونتو

لینوکس اوبونتو

لینوکس اوبونتو

یکی از نکات بسیار مهم و متفاوت سیستم عامل اوبونتو نسبت به سایر رقبای خود این است که  همه ی نسخه‌های سیستم عامل لینوکس اوبونتو همیشه مجانی و رایگان هستند. لوح های فشرده سیستم عامل اوبونتو به رایگان برای کسانی که آن را به وسیله ایمیل درخواست کرده‌اند ، ارسال می‌شود . همچنین پروژهای با نام اد اوبونتو وجود دارد که سیستم عامل اوبونتو همان طور که از نامش هم مشخص است، برای استفاده در دانشگاه ها و مدارس و محیط‌های آموزشی و تحصیلی بسیار مفید است.
سیستم عامل لینوکس اوبونتو دارای پشتیبانی خوبی از تمام زبان‌های زنده دنیا از جمله زبان فارسی است. اولین ورژن سیستم عامل اوبونتو در ۲۰ اکتبر ۲۰۰۴ منتشر شد و  آخرین ورژن سیستم عامل اوبونتو، نسخه ۱۲.۱۰ و با نام “Quantal Quetzal” است که در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۲ منتشر شد. در ایران نیز سیستم عامل لینوکس اوبونتو در ۲ کلاس سرور و دسکتاپ کاربران و یوزرهای زیادی را به سمت خود جذب کرده و مخاطبین نسبتا خوبی در مجموعه خود گرد آوری کرده است . مجموعه Wikimedia، موسسه پشتیبانی کننده پروژه ویکی پدیا اعلام کرد که در حال تغییر سیستم عامل های مجموعه سرورهای خود به سرور اوبونتو است. این مهاجرت بخشی از تلاش این بنیاد برای نگهداری آسانتر ۴۰۰ سرور پروژه‌های مختلف این مجموعه است که پیش از این از نسخه‌های مختلف Redhat و Fedora بهره میبرده است.
گروه کامپایلر با ارایه سرور های اختصاصی و مجازی بر پایه سیستم عامل لینوکس اوبونتو شما را در داشتن این سیستم عامل بهصورت سرور و  یا دسکتاپ کمک میکند  .تمامی کانفیگ ها و تنظیمات سیستم عامل اوبونتو چه در سرور و چه دسکتاپ توسط متخصصان گروه کامپایلر به صورت رایگان انجام میشود . نصب و پیکربندی فایروال و کانفیگ وب سرور بر روی لینوکس اوبونتو نیز به صورت رایگان برای خریداران سرور مجازی انجام میپذیرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.